مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-05اقتصادي

اهمیت نفت ایران در توسعه اقتصادی پاکستان


تحلیلگر امور اقتصادی پاکستان افزایش واردات نفت از ایران را گام بزرگی در جهت توسعه اقتصادی پاکستان توصیف کرد - از اسلام آباد؛ تحلیلگر امور اقتصادی پاکستان گفت: افزایش واردات نفت از ایران از سوی پاکستان علاوه بر تامین نفت مورد نیاز این کشور گام بزرگی در جهت توسعه اقتصادی پاکستان خواهد بود.

رحمت الله خان وردک در هفته نامه ندای ملت نوشت: مبادلات نفتی با ایران و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی از این کشور ضمن تامین نفت مورد نیاز پاکستان، توسعه شرکت های نفتی پاکستان و تضمین اقتصادی پاکستان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تجارت مستقیم با ایران درآمد بسیار خوبی برای پاکستان خواهد داشت، افزود: مالیات واردات نفت از ایران مستقیما دولت پاکستان را در تامین کسری مالی و مبارزه با مشکلات اقتصادی یاری خواهد کرد.

این تحلیلگر پاکستانی همچنین از دولت پاکستان خواست در جهت تحقق منافع ملی با نادیده گرفتن تحریم های آمریکا و تروریسم اقتصادی این کشور، روابط تجاری با کشور دوست و همسایه خود ایران را افزایش دهد، چرا که تحریم های آمریکا علاوه بر ایران به زیان پاکستان و منطقه است.

وی همچنین با بیان اینکه تجارت غیر قانونی ضربه بزرگی به مناسبات تجاری دو کشور وارد می کند، مبارزه با قاچاق کالا و سوخت از ایران را برای رونق اقتصادی و کاهش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت نفت ایران در توسعه اقتصادی پاکستان

اهمیت نفت ایران در توسعه اقتصادی پاکستان