مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-05اقتصادي

در صورت مشکل تامین آب شرب، خروجی سد زاینده رود کاهش می یابد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: هر جا احساس کنیم که آب شرب مردم با مشکل مواجه می شود، حتماً خروجی سد زاینده رود کاهش پیدا کرده و تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: هر جا احساس کنیم که آب شرب مردم با مشکل مواجه می شود، حتماً خروجی سد زاینده رود کاهش پیدا کرده و تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده می شود.

حسن ساسانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود به 304 میلیون مترمکعب رسیده و ورودی سد 21 و خروجی آن 58 مترمکعب بر ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه آب شرب، خط قرمز وزارت نیرو است، تصریح کرد: هر جا احساس کنیم که آب شرب با مشکل مواجه می شود، حتماً خروجی سد کاهش پیدا یافته و تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده می شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به نوبت آبدهی به کشاورزان، گفت: تعهد 120 میلیون مترمکعبی که برای کشت پاییزه به کشاورزان داشتیم، تحویل داده شده و در ادامه این کشت، عمدتاً کشاورزان در ماه اسفند نیاز آبی خواهند داشت که در آن زمان تأمین خواهد شد.

سد زاینده رود به عنوان یکی از اصلی ترین سدهای مرکز کشور در سال 1349 با ظرفیت یک 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت مشکل تامین آب شرب، خروجی سد زاینده رود کاهش می یابد

در صورت مشکل تامین آب شرب، خروجی سد زاینده رود کاهش می یابد