مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:252019-12-05سياسي

افتتاح چند طرح نرم افزاری با حضور وزیر علوم در دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه فردوسی  به جایگاهی از دانش رسیده است که می تواند یاریگر دیگر مراکز علمی کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ، منصور غلامی امروز در مراسم بهره برداری چند طرح در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: این طرحها پس از اجرا در سطح دانشگاه فردوسی مشهد، می تواند به سطح استانی و سپس کشوری گسترش یابد و با زیرساختهای ملی تطبیق یابد.

وی افزود : دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس برنامه راهبردی مشخص و برنامه ریزی شده در حال حرکت علمی رو به آینده است تا جایگاه خود را در سطوح ملی و بین المللی ارتقا دهد.

وزیر علوم گفت:یکی از وظایف وزارت علوم ،هماهنگی بین مراکز علمی کشور است و باید نیروهای جوان به سطح کیفی لازم ارتقاء یابند و نقاط قوت طرحها به دیگر مراکز علمی نیز منتقل می شود.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این مراسم ،دانشگاه را محل پرورش فکر، اندیشه و مدیریت راهبردی کشور توصیف کرد و افزود : دستاوردهایی که امروز در دانشگاه فردوسی رونمایی و بهره برداری شدند، نرم افزاری و کاربردی هستند.

دکتر محمد کافی افزود: سامانه مدیریت اطلاعات گردشگری دانشگاه، سامانه مدیریت هوشمند زیرساختهای دانشگاه فردوسی، سامانه بیمه تکمیلی، سامانه امور قراردادها و مناقصات دانشگاه فردوسی را جمله این طرح ها اعلام کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح نرم افزاری با حضور وزیر علوم در دانشگاه فردوسی مشهد

افتتاح چند طرح نرم افزاری با حضور وزیر علوم در دانشگاه فردوسی مشهد