مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-05سياسي

در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردیم


یگان های تابعه پلیس پیشگیری در حوادث اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مسئولیت سنگینی بر عهده داشتند که با اشراف اطلاعلاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدشرفی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن کشور ضمن بازدید و ارزیابی عملکرد پلیس راه آهن کشور گفت: خوشبختانه با اتخاذ مواضع حکیمانه توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، تدابیر هیئت رییسه نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی تمامی فرماندهان و مجاهدان انتظامی در جای جای ایران اسلامی آشوبگران و متعرضان در حوادث اخیر از دستیابی به مقاصد شوم خود بازماندند و درس دیگری از شکست ناپذیری نیروهای انتظامی آموختند.

وی ادامه داد: یگان های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور ماموریت بسیار سنگینی در وقایع اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مراکز و منابع حساس و حیاتی بر عهده داشتند که با اشراف اطلاعاتی و با اجرای به موقع طرح های پدافندی و عملیاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردند.

رییس پلیس پیشگیری ناجا از کارکنان پلیس راه آهن کشور در برقراری نظم و امنیت حوزه استحفاظی به ویژه عملکرد مطلوب و قابل قبول در برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) و همچنین حوادث اخیر قدردانی و ابراز رضایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردیم

در حوادث اخیر با اشراف اطلاعاتی از گسترش ناامنی جلوگیری کردیم