مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-05سياسي

اجرایی شدن طرح شتاب بخشی به سواد در 3 شهرستان استان


با مشارکت نهضت سوادآموزی کشور واستانداری کهگیلویه وبویراحمد طرح شتاب بخشی به سوادآموزی در 3 شهرستان استان اجرا می شود - مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون وزیر آموزش وپرورش ورییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: این طرح با هدف ارتقاء میزان سواد و با پیشنهاد شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در شهرستان های کهگیلویه، بهمیی و لنده اجرا می شود.

شاپور محمدزاده در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان افزود: علاوه بر حجم دوره سوادآموزی هزار و 340 نفر بی سواد در این سه شهرستان شناسایی و جذب می شوند.

و ی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ توسعه مراکز یادگیری محلی جزء استان های پیشرو در کشور است.

معاون وزیر آموزش وپرورش ورییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: در سال گذشته فعالیت های حوزه سواد آموزی از رشد قابل توجهی برخوردار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: 50 درصد اعتبارات شتاب بخشی به ارتقاء میزان سواد در کهگیلویه و بویراحمد توسط استانداری تامین می شود.

دکتر حسین کلانتری گفت: بخش مهارت آموزی از اولویت های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد است که در حوزه سواد آموزی در حال پیشرفت و قابل تحقق می باشد.

وی گفت: برای ارتقاء میزان سوادآموزی در مناطق کمتر برخوردار و نزدیک کردن سطح سواد به میانگین کشوری به لحاظ اعتباری تلاش زیادی باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن طرح شتاب بخشی به سواد در 3 شهرستان استان

اجرایی شدن طرح شتاب بخشی به سواد در 3 شهرستان استان