مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-05اقتصادي

شهرداری ها می توانند تسهیلات بلاعوض دریافت کنند


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرداری ها با معرفی پروژه های کوچک و نیمه کاره می توانند تا مبلع 150 میلیون تومان تسهیلا بلاعوض دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد ظهر پنجشنبه در جلسه شهرداری ها و دهیاری ها در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شرایط کشور با توجه به تحریم ها و مسائل اقتصادی در سخت ترین مرحله قرار دارد که در طول این چهل سال بی سابقه بوده است.

وی افزود: تحریم ها و شرایط بد اقتصادی پروژه ها را با کندی پیش می برد اما برای شهرداری ها وضعیت خوب است زیرا لوایحی در مجلس قرار است تصویب بشود و درآمدهای پایداری را برای شهرداری ها در نظر گرفته است.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: لوایحی که در مجلس تصویب شده و در مراحل نهایی کار قرار دارد موضوعاتی همچون استخدام در شهرداریها را برطرف خواهد کرد که این کار در طول انقلاب بی نظیر است.

دهیاران از امنیت شغلی خوبی برخوردار خواهند شد وی ابراز داشت: در کل کشور 37 هزار دهیار وجود دارند که قطعا نمی توان همه آنها را به بدنه دولت وصل کرد اما با توجه به تصویب لوایح جدید در مجلس شورای اسلامی شاهد خواهیم بود که آنها از امنیت شغلی خوبی برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها می توانند تسهیلات بلاعوض دریافت کنند

شهرداری ها می توانند تسهیلات بلاعوض دریافت کنند