مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-05سياسي

زائر ناشنوای امام رضا (ع) چگونه از افغانستان سر در آورد؟


جوان ناشنوای ایلامی که به قصد زیارت و پابوسی مرقد مطهر امام هشتم از منزل خارج شده بود پس از گذشت چند روز از کشور افغانستان سر در آورد.

- زائر ناشنوای امام رضا (ع) چگونه از افغانستان سر در آورد؟ جوان ناشنوای ایلامی که به قصد زیارت و پابوسی مرقد مطهر امام هشتم از منزل خارج شده بود پس از گذشت چند روز از کشور افغانستان سر در آورد.

خبرگزاری فارس-گروه اجتماعی: چند روز قبل خبر گم شدن یک جوان ایلامی در رسانه ها منتشر شد، اما حالا پس از گذشت 17 روز مشخص شده این جوان به کشور افغانستان منتقل شده است.

برای اطلاع از جزییات این ماجرا با پدر حامد آس گفت وگو کردیم؛ پدر حامد از روز گم شدن فرزندش برایمان می گوید: حامد برای سفر به مشهد و پابوسی حضرت امام رضا (ع) چند روز قبل با موتورسیکلت از منزل خارج می شود که به دلیل مشکلات شنوایی و گفتاری با گم کردن مسیر از یکی از شهرهای اطراف سر در می آورد؛ مأموران کلانتری خرم آباد وی را دستگیر و به کلانتری منتقل می کنند.

پدر حامد می گوید: پس از دستگیری فرزندم با قاضی تماس گرفته می شود و طبق اطلاعاتی که ما به دست آوردیم قاضی بدون دیدن فرزندم از منزل دستور می دهد که وی به کشور افغانستان انتقال پیدا کند؛ فرزندم به عنوان اتباع خارجی به شهر اراک و سپس به شهر قم و از آنجا به مشهد منتقل می شود و در نهایت به کشور افغانستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائر ناشنوای امام رضا (ع) چگونه از افغانستان سر در آورد؟

زائر ناشنوای امام رضا (ع) چگونه از افغانستان سر در آورد؟