مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-05سياسي

نخبگان دکترین مهدویت را در تبلیغ و الگوسازی پیاده کنند


نخبگان در تبلیغ و الگوسازی دکترین مهدویت را پیاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمد شیروانی بعد از ظهر امروز در همایش معلم آینده ساز با بیان اینکه در جمع اهالی تعلیم و تربیت بودن توفیق بزرگی است اظهار کرد: می توان در این محفل به موضوعات مهمی پرداخت و به صورت جدی بحث و تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 12 آذرماه سال 79 گفت: 19 سال پیش در این تاریخ رهبری یک سخنرانی کلیدی و اساسی داشتند که در مسیر انقلاب اسلامی، نقطه عطفی به شمار می آید.

عضو بنیاد علمی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی قم افزود: رهبری در آن سخنرانی مبانی اسلام و اصول دین را بیان می کنند و وظایفی را مبتنی بر آن نقشه راه عملیاتی مشخص می کنند و بعد نقطه شروع ترسیم می شود.

وی این نوع گفت و گو را گفت وگوی نخبگانی دانست و گفت: وقتی نخبگان حضور دارند به قول اهل فن، خطابی نباید صحبت کرد بلکه باید بیشتر مبنا و اصول را تشریح کرد و ضابطه ها و چارچوب ها و نه صرفاً اقناع مبتنی بر شعر و خطابه مد نظر است.

شیروانی با بیان اینکه در نظر خطابی به دنبال این هستیم که اقناعی صورت گیرد و بعد حرکتی اتفاق بیافتد اما در فضای برهانی می خواهیم تبیین شود گفت: این جمع حاضر نخبه هستند و باید برای آنها صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان دکترین مهدویت را در تبلیغ و الگوسازی پیاده کنند

نخبگان دکترین مهدویت را در تبلیغ و الگوسازی پیاده کنند