مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-05ورزشي

مصدومیت «پری پتی» از ناحیه دست


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مصدومیت «پری پتی» بازیکن آمریکایی این تیم خبر داد و گفت: سعی می کنیم از همه بازیکنان استفاده کنیم و برای بازی های سخت تر همه را در وضعیت آمادگی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهران شاهین طبع عصر امروز پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم مس خیلی تیم خوبی با کادر فنی شناخته شده و بازیکنان جوان است.

وی ادامه داد: من امروز از هواداران تشکر می کنم بخاطر اینکه با وجود اینکه پری پتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم بازیکنان را تشویق کردند و بازیکنان هم در دفاع و حمله خیلی هماهنگ و خب عمل کردند و باعث شد امروز پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص استفاده کردن از بازیکنان جوان تیمش در این دیدار، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خیلی یکدست و نزدیک به هم هستند و امروز فرصتی شد که از نفرات بیشتری استفاده کنیم.

شاهین طبع در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص استفاده از فرصت این بازی بای مرور تاکتیک ها برای بازی های سخت مقابل تیم های مدعی قهرمانی، متذکر شد: نتایج را می بینید و مشخص است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت «پری پتی» از ناحیه دست

مصدومیت «پری پتی» از ناحیه دست