مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 05:102019-12-06ورزشي

هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم/با جان و دل خود مهران را شکست دادیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: به بازیکنانم گفته بودم مهرام را می بریم و با تلاش آن ها و حمایت هواداران بردیم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: به بازیکنانم گفته بودم مهرام را می بریم و با تلاش آن ها و حمایت هواداران بردیم.

رضا هنگام پور پس از پیروزی تیمش برابر مهرام تهران، بیان کرد: اگر به تیم خودت ایمان داشته باشی این گونه می شود و تیم بزرگی چون مهرام تهران را هم شکست می دهید.

وی گفت: در تمرینات به همه بازیکنانم و کادر فنی گفته بودم که با این باور که می توانید مهرام را هم شکست دهید به دیدار این تیم بروید که این اتفاق افتاد و مهرام با وجود داشتن بازیکنان بزرگ و حتی کاپیتان تیم ملی مقابل ما چاره ای جز پذیرفتن شکست کاری نداشت.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بیان کرد: می دانستیم این بازی سخت تر از سایر بازی های است که انجام داده ایم اما هیچ وقت خود را تیمی از پیش بازنده ندانستیم و با یک برنامه ریزی درست موفق شدیم امتیاز کامل از این دیدار بگیریم.

هنگام پور اضافه کرد: همه بازیکنانم با دل و جان بازی کردند و هیچ کدام از آن ها از نام مهرام هراسی نداشتند و از این بابت از همه آن ها تشکر می کنم .

وی اظهار کرد: از هوادران این دیدار که با تمام وجود فقط تیم خودرا تشویق کردند تشکر می کنم و همان گونه که از آن ها خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم/با جان و دل خود مهران را شکست دادیم

هیچ وقت خود را از پیش بازنده نمی دانیم/با جان و دل خود مهران را شکست دادیم