مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-06سياسي

بالاترین شاخصه یک دانشجو بصیرت است


بهترین و بالاترین شاخصه برای یک دانشجو داشتن بصیرت است همانگونه که دانشجویان نقش بزرگی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تقوای الهی موجب هدایت جامعه می شود، اظهار داشت: پرداخت زکات موجب نزول رحمت الهی می شود.

وی با بیان اینکه حق در عین اینکه روشن است دارای پیچیدگی هایی است، گفت: برخی هنوز به عظمت ولایت فقیه پی نبردند چراکه درک آن نیاز به اعتقاد و انتخاب مسیر دارد.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: در شورای عالی امنیت ملی قیمت بنزین مطرح و اعلام شد آشوبگران که قبلا تدارک دیده بودند از موقعیت اعتراض مردمی سواستفاده کردند و اغتشاش ایجاد کردند که با درایت و هوشیاری رهبری مردم صف خود را از آنان جدا و با راهپیمایی علیه آشوبگران فتنه دشمنان را خنثی کردند.

وی گفت: پیام مقام معظم رهبری دارای عظمت و بزرگی در نگاه سیاسیون است و این جاست که نقش مقام معظم رهبری برای مدیریت در خنثی سازی آشوب های داخلی باید مورد تأکید قرار گیرد، تیزبینی و هوشیاری رهبری افراد را آگاه می کند.

حجت الاسلام حسن اسکندری با تبریک روز دانشجو، گفت: بهترین و بالاترین شاخصه برای یک دانشجو داشتن بصیرت است همانگونه که دانشجویان نقش بزرگی در تسخیر لانه جاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین شاخصه یک دانشجو بصیرت است

بالاترین شاخصه یک دانشجو بصیرت است