مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-06سياسي

اجرای «به اصفهان رو» در ارکستر نوجوانان و جوانان


گروه ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، به رهبری پویا ولی خانی، امشب در سالن سیتی سنتر تعدادی از قطعات کلاسیک جهان را به همراه قطعه «به اصفهان رو» اجرا می کنند.

- ایسنا/اصفهان گروه ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، به رهبری پویا ولی خانی، امشب در سالن سیتی سنتر تعدادی از قطعات کلاسیک جهان را به همراه قطعه به اصفهان رو اجرا می کنند.

رهبر ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، ضمن اعلام این خبر به ایسنا گفت: گروه ارکستر نوجوانان و جوانان ایران پیش تر در تهران پایه گذاری شده بود و از 16 شهریور سال 1397، ما نیز بر آن شدیم که به منظور پرورش نوجوانان و جوانانمان و همچنین برای رشد موسیقی اصفهان، گروه ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان را تشکیل بدهیم.

پویا ولی خانی تصریح کرد: میانگین سنی اعضای 90 نفره این گروه ارکستر، بین هشت تا 20 سال است که در چهار قسمت سازهای زهی، بادی چوبی، بادی برنجی و کوبه ای نوازندگی می کنند.

وی با اشاره به اجرای این گروه ارکستر در سالن سیتی سنتر گفت: ارکستر نوجوانان و جوانان اصفهان، 15 آذرماه رأس ساعت 20:30 به همراه تعدادی از نوازندگان بادی ارکستر سمفونیک، آثاری از موتسارت، بتهوون، شووستاکوییچ، رامین جوادی، جیمز هورنر، جان ویلیامز، ژوزف گوسک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «به اصفهان رو» در ارکستر نوجوانان و جوانان

اجرای «به اصفهان رو» در ارکستر نوجوانان و جوانان