مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-07سياسي

ایسنای 20ساله زیر ذره بین، خبرنگاران و روزنامه نگاران پیشکسوت آذربایجان شرقی


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان اولین خبرگزاری غیر دولتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از امروز، 16 آذرماه، بیست و یکمین سال فعالیت خود را آغاز می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان اولین خبرگزاری غیر دولتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از امروز، 16 آذرماه، بیست و یکمین سال فعالیت خود را آغاز می کند.

ایسنا با بهره گیری از سرمایه ی اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نوآوری جوانان دانشجو در 13 آبان 1378 با اظهار لطف مقام معظم رهبری خطاب به ایسنا که فرمودند: اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید.

با هدف اطلاع رسانی صحیح، بهنگام و همه جانبه به صورت آزمایشی و در 16 آذر همان سال مصادف با روز دانشجو به صورت رسمی به عرصه اطلاع رسانی گام نهاد.

رسالت اصلی این رسانه خبری از بدو تاسیس تاکنون ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه ای کشور و ارتقای آگاهی های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم بوده است.

ایسنا در راه تکامل قدم برداشته است محمد حسن علملو، روزنامه نگار پیشکسوت با بیان اینکه معمولا خبرهای ایسنا را دنبال می کنم، می گوید: ایسنا به عنوان یک خبرگزاری دانشجویی به خوبی توانست پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنای 20ساله زیر ذره بین، خبرنگاران و روزنامه نگاران پیشکسوت آذربایجان شرقی

ایسنای 20ساله زیر ذره بین، خبرنگاران و روزنامه نگاران پیشکسوت آذربایجان شرقی