مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-07سياسي

تاکید «ذوالقدر» بر ضرورت تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با تامین نظر شورای نگهبان در لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان این لایحه در مجلس به تصویب نهایی برسد.

- تاکید ذوالقدر بر ضرورت تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با تامین نظر شورای نگهبان در لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان این لایحه در مجلس به تصویب نهایی برسد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: از آنجا که کودک قدرت تشخیص نفع و ضرر خودش را ندارد، موضوع تامین و حمایت از حقوق آنها از دل مشغولی های اساسی است.

بر این اساس، قانون فعلی حمایت از کودکان و نوجوانان(مصوب 1381) دارای نقص های جدی بوده و لذا یک لایحه جدید برای الحاق به قانون فعلی حمایت از کودکان و نوجوانان نیاز و ضروری به نظر می رسید.

وی با بیان اینکه ابلاغ این لایحه به عنوان ابزاری برای تامین حقوق کودکان و نوجوانان است که صدایی برای مطالبه گری ندارند ، یادآور شد: به همین دلیل لایحه ای با عنوان حمایت از کودکان و نوجوانان از سوی دستگاه قضا به مجلس ارائه شد که در آن پیش بینی هایی برای حمایت از کودکان و نوجوانان کار، کودکان و نوجوانان بزه دیده و کودکان و نوجوانان در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «ذوالقدر» بر ضرورت تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان

تاکید «ذوالقدر» بر ضرورت تصویب نهایی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان