مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 06:572019-12-07اقتصادي

طرح رزرو صندلی اتوبوس ها غیر کارشناسی و غیرقانونی است


معاون عمرانی استانداری تهران طرح رزرو صندلی و اتوبوس drt سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران را غیر کارشناسی و غیرقانونی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تقی زاده گفت: نظارت شهرداری ها بر پروژه ها از دو منظر مهم است اول اینکه شهرداری ها به عنوان دستگاه های ناظر بهره مند از اعتبارات ملی و استانی هستند و دوم اینکه شهرداری ها به عنوان دستگاه مرجع صدور پروانه برای طرح های عمرانی ناظر بر اجرای پروژه های دستگاه های اجرایی به واسطه صدور پروانه ناظر هستند.

وی افزود: بنابراین شهرداری ها مکلف به نظارت همه جانبه بر پروژه های عمرانی شهری و همچنین سایر دستگاه ها هستند.

کمبود نیرو یا سایر منابع نمی تواند نافع مسئولیت شهرداری ها در نظارت بر طرح ها باشد و دامنه شمول نظارت شورای فنی استان علاوه بر 42 شهر استان تهران بر شهرداری تهران هم در بر می گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران در اجرای بسیاری طرح ها نظیر اجرای مترو که از اعتبارات ارزش افزوده بهره می گیرد باید مورد نظارت قرار گیرد.

اینکه طرحی از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران مبنی بر رزرو صندلی های اتوبوس ها ارائه شود از اساس کارشناسی نبوده و به عنوان بدنه اجرایی دولت در استان تهران نمی توانیم بپذیریم در شرایطی که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند این طرح از سوی شهرداری بدون کارشناسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رزرو صندلی اتوبوس ها غیر کارشناسی و غیرقانونی است

طرح رزرو صندلی اتوبوس ها غیر کارشناسی و غیرقانونی است