مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-07اجتماعي

افتتاح و تجهیز2مرکزمشاوره و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان در آموزش وپرورش گچساران


با حضور مسوولان آموزش و پرورش، مرکز مشاوره دانش آموزان و خانواده و اصلاح ساختار قامتی در آموزش و پرورش گچساران افتتاح و تجهیز شد.

- افتتاح و تجهیز2مرکزمشاوره و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان در آموزش وپرورش گچساران با حضور مسوولان آموزش و پرورش، مرکز مشاوره دانش آموزان و خانواده و اصلاح ساختار قامتی در آموزش و پرورش گچساران افتتاح و تجهیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزا ری فارس از گچساران، با حضور  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، رییس آموزش و پرورش گچساران و دیگر مسوولان مرکز مشاوره دانش آموزان و خانواده و مرکز اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان در درمانگاه فرهنگیان این شهرستان افتتاح شد.

در این آیین ایوب مقیمی با بیان اینکه در جامعه امروزی موضوع آسیب های اجتماعی از موارد قابل طرحی است که همه ما در صدد پیشگیری از آنها هستیم و آموزش و پرورش در صدر آن گرفته است، گفت: با توجه به اینکه بیشترین قشر جامعه زیرپوشش آموزش و پرورش است، احساس کردیم که یک مرکز مشاوره دانش آموزی  و خانواده که زیرمجموعه این اداره باشد راه اندازی شود.

 رییس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد:  در  این مرکز مشاوران در زمینه تحصیلی  و رفتارهای  دانش آموزان و همچنین مشاوره خانواده شامل خانواده و ازدواج، کودک و بزرگسال، اختلالات رفتاری و مهارت های زندگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و تجهیز2مرکزمشاوره و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان در آموزش وپرورش گچساران

افتتاح و تجهیز2مرکزمشاوره و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان در آموزش وپرورش گچساران