مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-07اجتماعي

راه اندازی هفدهمین مرکز یادگیری محلی در یاسوج


با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور هفدهمین مرکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهیگلویه وبویراحمد، درآیینی با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور و جمعی از مسئولان استانی، آموزش دهندگان و سواد آموزان فعالیت هفدهمین مرکز یادگیری محلی استان در شهر یاسوج آغاز شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در این آیین گفت: مراکز یادگیری محلی فرصتی برای مهارت آموزی همزمان با آموزش سواد پایه است.

آقای شاپور محمدزاده با بیا اینکه مهارت آموزی در کلام رهبر معظم انقلاب توصیه شده و یکی از دغدغه های اصلی رییس جمهور است افزود: بر این اساس تلاش برای توسعه آن از اولویت های سازمان نهضت سوادآموزی است.

وی ادامه داد: 450 مرکز یادگیری محلی در کشور فعال است و تا پایان برنامه توسعه به 650 مرکز افزایش می یابد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد در دو سال گذشته از استان های پیشرو در راه اندازی مراکز یادگیری محلی در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: در این مرکز که هفدهمین مرکز یادگیری محلی استان و پانزدهمین مرکز غیر دولتی در کشور است سوادآموزان دوره های سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هفدهمین مرکز یادگیری محلی در یاسوج

راه اندازی هفدهمین مرکز یادگیری محلی در یاسوج