مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-07سياسي

ممنوعیت عکاسی از مهمترین رویداد سیاسی استان سمنان


در حالی که به ساعات پایانی ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم و حضور نامزدها برای ثبت نام زیاد شده است، فرمانداری سمنان در اقدامی عجیب از صدور مجوز برای حضور عکاس خبرگزاری ایسنا در محل ثبت نام خودداری کرد.

- ایسنا/سمنان در حالی که به ساعات پایانی ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم و حضور نامزدها برای ثبت نام زیاد شده است، فرمانداری سمنان در اقدامی عجیب از صدور مجوز برای حضور عکاس خبرگزاری ایسنا در محل ثبت نام خودداری کرد.

حراست و روابط عمومی فرمانداری سمنان با این توجیه که شاید یکی از نامزدهای انتخابات رضایت نداشته باشد، از ورود عکاس ایسنا خودداری کردند، بعد از مدتی بیان کردند که تا زمانی که ثبت نام در حال انجام است و نامزد در محل حضور دارد اجازه عکاسی داده نمی شود، تنها در پایان وقت کاری و در صورت حضور نداشتن نامزدی برای ثبت نام، مجوز عکاسی از فرآیند ثبت نام صادر می شود.

این ممنوعیت در حالی اتفاق افتاد که با نزدیک شدن به ساعات پایانی ثبت نام انتخابات مجلس، رفت و آمد نامزدهای مختلف به فرمانداری سمنان زیاد شده است و با توجه به محدودیت های پیش آمده، خبرنگاران نیز حضور کمرنگی در روزهای اخیر داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت عکاسی از مهمترین رویداد سیاسی استان سمنان

ممنوعیت عکاسی از مهمترین رویداد سیاسی استان سمنان