مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-07سياسي

درخواست دوباره از وزیر ارشاد / «وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان را رسیدگی کنید»


دبیر شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران در نامه ای به وزیر ارشاد خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان شد.

- درخواست دوباره از وزیر ارشاد / وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان را رسیدگی کنید دبیر شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران در نامه ای به وزیر ارشاد خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن نامه سید ضیاء هاشمی خطاب به سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: ضمن سپاس و تشکر از توجه، حسن نیت و پیگیری حضرتعالی درخصوص حل وضعیت مالیات هنرمندان، به استحضار می رساند کماکان دیگر دغدغه هنرمندان یعنی بحث مهم بیمه تکمیلی درمان پابرجاست.

این مسئله در ماه های اخیر زحمت فروان برای بیماران این قشر فراهم آورده، که پیش تر نیز به صورت مکتوب خدمتتان اعلام شد و اصلاح و بهبود شرایط این مهم نیازمند به دستور اکید و پیگیری مجدانه شما است.

همانطور که مستحضرید گلایه های هنرمندان درباره عدم کارایی و بی درایتی صندوق اعتباری هنرمندان همچنان پابرجاست و وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان با مشکلات متعدد مواجه است.

این صندوق با بی کفایتی، هنرمندان بیمار را با بروکراسی دست و پاگیر درگیر کرده است که هزینه های گزافی را به صندوق تحمیل می کند و انجام اموری را به هنرمندان متحمل می کند که عبث و جاهلانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دوباره از وزیر ارشاد / «وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان را رسیدگی کنید»

درخواست دوباره از وزیر ارشاد / «وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان را رسیدگی کنید»