مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-07سياسي

آقای وزیر ارشاد! تاوان این بی کفایتی را هنرمندان بیمار می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شورای عالی تهیه کنندگان، سید ضیاء هاشمی دبیر شورای عالی تهیه کنندگان درباره مساله بیمه تکمیلی هنرمندان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه نوشت.

- ضمن سپاس و تشکر از توجه، حسن نیت و پیگیری حضرتعالی در خصوص حل وضعیت مالیات هنرمندان، به استحضار می رساند کماکان دیگر دغدغه هنرمندان یعنی بحث مهم بیمه تکمیلی درمان پابرجاست.

این مساله در ماه های اخیر زحمت فروان برای بیماران این قشر فراهم آورده، که پیش تر نیز به صورت مکتوب خدمت تان اعلام شد و اصلاح و بهبود شرایط این مهم نیازمند به دستور اکید و پیگیری مجدانه شما است.

همانطور که مستحضرید گلایه های هنرمندان درباره عدم کارایی و بی درایتی صندوق اعتباری هنرمندان همچنان پابرجاست و وضعیت بیمه تکمیلی هنرمندان با مشکلات متعدد مواجه است.

این صندوق با بی کفایتی، هنرمندان بیمار را با بروکراسی دست و پاگیر، درگیر کرده است که هزینه های گزافی را به صندوق تحمیل می کند و انجام اموری را به هنرمندان متحمل می کند که عبث و جاهلانه است.

در شرایطی که همه ارگان ها به سمت دولت الکترونیک رفته و کمتر با کاغذ سر و کار دارند، صندوق علاوه بر ثبت از طریق سامانه، که خود با اشکالات متعدد همراه است، عزیزان بیمار را موظف به پست و تحویل مدارک می کند و اکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر ارشاد! تاوان این بی کفایتی را هنرمندان بیمار می دهند

آقای وزیر ارشاد! تاوان این بی کفایتی را هنرمندان بیمار می دهند