مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-07دانش

دو دوره آموزش مینی گلف در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از هیئت گلف استان تهران، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران با همکاری هیئت گلف استان تهران برنامه آشنایی و آموزش رشته مینی گلف را به صورت رایگان و در دو مرحله برای علاقه مندان .

- به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران با برنامه آشنایی و آموزش رشته مینی گلف را به صورت رایگان و در دو مرحله برای علاقه مندان به این رشته برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از هیئت گلف استان تهران، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران با همکاری هیئت گلف استان تهران برنامه آشنایی و آموزش رشته مینی گلف را به صورت رایگان و در دو مرحله برای علاقه مندان به این رشته برگزار می کند.

مرحله نخست این دوره یکشنبه، 17 آذر ماه از ساعت 12:30 الی 14 در خیابان 16 آذر، درب انتظامات، محوطه رو به روی باشگاه کارمندان برگزار می شود.

مرحله دوم این دوره آموزشی نیز 21 آذر ماه از ساعت 14 تا 18 در ضلع جنوبی پارک ملت، پایین تر از پردیس سینمایی، باشگاه مینی گلف مینیاتور برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس تربیت بدنی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران و شماره تلفن 09121972531 تماس بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دوره آموزش مینی گلف در دانشگاه تهران برگزار می شود

دو دوره آموزش مینی گلف در دانشگاه تهران برگزار می شود