مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-07بين الملل

اعتصاب در فرانسه ادامه می یابد


مخالفان اصلاحات قوانین بازنشستگی که رییس جمهور فرانسه مد نظر قرار داده است، همچنان به جنبش اعتراضی خود ادامه می دهند تا دولت را وادار کنند از این اصلاحات صرفنظر کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاریس، با ادامه اعتصاب ها در فرانسه بخش حمل و نقل در شهر های فرانسه در دو روز پایانی هفته با اختلالات گسترده ای مواجه خواهد شد ضمن این که روز سه شنبه یعنی یک روز پیش از ارائه اصلاحات مد نظر دولت در زمینه بازنشستگی، معترضان بار دیگر قدرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ایو ویریه رییس اتحادیه نیروی کارگری فرانسه پیش از نشست مشترک اتحادیه های کارگری که برگزاری تظاهرات سراسری جدید را در روز سه شنبه خواستار شده است، تاکید کرد: نمایش خوبی داشتیم و پویایی خوبی هم ایجاد کردیم .

پنجشنبه هفته پیش تظاهرات اعتراض آمیز به اصلاح قوانین بازنشستگی با گستردگی و جدیت بیشتری نسبت به آن چه فرانسوی ها در اولین روز های جنبش اعتراض آمیز اجتماعی مرتبط با قوانین بازنشستگی در سال های 1995، 2003 و 2010 شاهدش بودند، برگزار شد.

دولت فرانسه قول داده است سازوکار عادلانه تری در رابطه با نظام بازنشستگی به اجرا گذارد، اما مخالفان بیم آن دارند که قوانین و مقررات جدید موقعیت بازنشستگان را شکننده تر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب در فرانسه ادامه می یابد

اعتصاب در فرانسه ادامه می یابد