مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-07اقتصادي

فروش داخلی پوشاک قاچاق ممنوع شد/ فروش به شرط صادرات


ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مصوبه ای، بر ممنوعیت فروش داخلی پوشاک قاچاق و متروکه و فروش فقط به شرط صادرات توسط ستاد اجرایی امام (ره) و سازمان اموال تملیکی تاکید کرد.

- ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مصوبه ای، بر ممنوعیت فروش داخلی پوشاک قاچاق و متروکه و فروش فقط به شرط صادرات توسط ستاد اجرایی امام (ره) و سازمان اموال تملیکی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مطابق با مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فروش داخلی پوشاک قاچاق و متروکه توسط ستاد اجرایی و سازمان اموال تملیکی ممنوع شد.

در این مصوبه 5 بندی آمده است: 1.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در فروش پوشاک قید به شرط صادرات و ممنوعیت عرضه داخلی را در اسناد فروش درج نمایند.

2.

با توجه به ممنوعیت واردات پوشاک هر گونه فروش پوشاک اعم از قاچاق یا متروکه توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای عرضه داخلی ممنوع است.

3.

در خصوص پوشاک فروخته شده پیش از تاریخ 98.

5.

28، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حسب مورد نسبت به فسخ یا اقاله بیع پوشاک با شرکت مدعی خرید بر اساس مستندات اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش داخلی پوشاک قاچاق ممنوع شد/ فروش به شرط صادرات

فروش داخلی پوشاک قاچاق ممنوع شد/ فروش به شرط صادرات