مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-07سياسي

تبریک وزیرآموزش وپرورش به مناسبت روز دانشجو


وزیرآموزش وپرورش در پیامی فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی همزمان با فرارسیدن 16 آذرماه روز دانشجو با صدور پیامی این روز را به جامعه دانشجویی تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام سلوک دانشجویی را تلاشی برای رسیدن به قله های علم خودسازی و کسب مهارت دانست و اظهار کرد: دانشجو معلمان به هر میزان که در دوران تحصیل خود، نظم و انضباط، سخت کوشی و جدیت، تعمیق دانش و توسعه نگرش، آزاداندیشی، آزادمنشی، آزادگی و حس مسئولیت اجتماعی را تمرین کنند به همان میزان در انتقال این ویژگی ها به دانش آموزان توفیق خواهند داشت.

متن پیام وزیرآموزش وپرورش به شرح زیر است: شانزدهم آذرماه یادآور تلاش دانشجویان ایرانی در همراهی ملت برای دستیابی به آزادی استقلال کشور است.

به روح بلند و ملکوتی همه شهیدان به ویژه دانشجویان شهید که از جان خود درراه ایمان و میهن گذشتند درود می فرستم و روز دانشجو را به همه دانشجویان عزیز ایرانی، به ویژه دانشجو معلمانی که خود را برای مجاهدت بزرگ در راه تربیت نسل هایآتی آماده می کنند تبریک عرض می کنم.

روز دانشجو فرصتی مغتنم است برای تأکید بر رسالت بزرگی که نسل آگاه و تحصیلکرده در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک وزیرآموزش وپرورش به مناسبت روز دانشجو

تبریک وزیرآموزش وپرورش به مناسبت روز دانشجو