مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-07سياسي

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس با کسی مشورت نکرده ام


وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد اظهار کرد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم با هیچ کسی صحبت نکرده ام.

- وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس با کسی مشورت نکرده ام وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد اظهار کرد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم با هیچ کسی صحبت نکرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد که جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: با شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی برای کاندیداهای انتخابات مجلس موافقم و معتقدم به ارتقاء جایگاه نظام کمک می کند.

وی با تاکید بر اینکه شفافیت مالی نه تنها برای نمایندگان، بلکه برای همه مسئولان امری ضروری است، اظهار کرد: شفافیت مالی برای کاندیداهای انتخابات مجلس امری است که موجب کارآمدی بیشتر نظام و پیشبرد بهتر اهداف انقلاب می شود، زیرا همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند، مجلس در رأس امور است و حفظ جایگاه مجلس به پاکدستی نمایندگان وابسته است.

وزیر پیشین اقتصاد خاطرنشان کرد: نمی شود وزیر و رییس جمهور میزان اموال خود را اعلام نکنند، اما نماینده مجلس اعلام کند، تمام کسانی که مسئولیت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس با کسی مشورت نکرده ام

وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس با کسی مشورت نکرده ام