مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-07سياسي

تذکر نسبت به عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان بعد از 15 سال


یک نماینده مجلس به وزرای کشور و راه و شهرسازی به خاطر عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان پس از گذشت 15 سال از تصویب این قانون تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به خاطر عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان تذکر داد.

متن کامل تذکرات نماینده شاهین شهر به وزرای کشور و راه و شهرسازی به شرح زیر است: خلاصه تذکر به وزیر کشور 15 سال از تصویب قانون تسهیل ازدواج جوانان مبنی بر تسهیلات رفاهی فرهنگسرا، تالارها و باشگاه ها، کمک هزینه زندگی به صورت قرض الحسنه که به مدت 2 سال از تاریخ ازدواج برای جوانان واجد شرایط گذشت.

ضروری است نسبت به اجرای آن اقدام نمایید.

شرح تذکر: جناب آقای رحمانی فضلی در قانون تسهلات ازدواج جوانان مصوب سال 1384 مجلس شورای اسلامی وزارت متبوع جنابعالی مؤظف به اجرای این قانون در برابر متن زیر شده است: ماده 4 بند الف کشور کلیه دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و شهرداری ها دارای تسهیلات رفاهی فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه مؤظفند با هماهنگی کمیته سازمان ازدواج فضاهای مذکور را برای جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج های واجد شرایط قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نسبت به عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان بعد از 15 سال

تذکر نسبت به عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان بعد از 15 سال