مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 18:052019-12-07سياسي

روز شلوغ ستاد انتخابات شیراز/ مراجعه 130 داوطلب


ستاد انتخابات شهرستان های شیراز و زرقان در روز آخر مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز شلوغی را تجربه کرد.

- ایسنا/فارس ستاد انتخابات شهرستان های شیراز و زرقان در روز آخر مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز شلوغی را تجربه کرد.

دبیر اجرایی ستاد انتخابات شهرستان شیراز و زرقان شامگاه شنبه 16 آذر به خبرنگاران گفت: در روز آخر ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی 130 نفر به فرمانداری شیراز مراجعه کردند.

زینب یونسی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دهم تا شانزدهم آذر ماه و از ساعت 8 صبح الی 18 در جریان بود.

او افزود: طی شش روز گذشته بیش از 209 نفر با مراجعه به فرمانداری نسبت به نام نویسی در این انتخابات اقدام کردند و در روز پایانی نیز با توجه به اینکه روند نام نویسی در حال انجام است تا ساعت 19 بیش از 130 نفر در حال نام نویسی هستند.

یونسی متذکر شد: فرایند ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز تمدید نشد و تنها افرادی که در سایت ثبت نام فرمانداری شیراز حضور دارند امکان نام نویسی آنان فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا ساعت 19 شامگاه شنبه 16 آذر، ثبت نام بیش از 259 نفر در ستاد انتخاباتی شهرستان شیراز نهایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شلوغ ستاد انتخابات شیراز/ مراجعه 130 داوطلب

روز شلوغ ستاد انتخابات شیراز/ مراجعه 130 داوطلب