مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-08بين الملل

معترضان هنگ کنگی آخرین فرصت را به دولت کری لام می دهند


در شرایطی که مقام های هنگ کنگ از مردم می خواهند تا به بیان مسالمت آمیز دیدگاه هایشان بپردازند، هنگ کنگی ها امروز (یکشنبه) برای برگزاری یک تجمع اعتراضی گسترده تر و جلب حمایت برای اعتراضات حامی دموکراسی در این دولت شهر آماده می شوند.

- معترضان هنگ کنگی "آخرین فرصت" را به دولت کری لام می دهند در شرایطی که مقام های هنگ کنگ از مردم می خواهند تا به بیان مسالمت آمیز دیدگاه هایشان بپردازند، هنگ کنگی ها امروز (یکشنبه) برای برگزاری یک تجمع اعتراضی گسترده تر و جلب حمایت برای اعتراضات حامی دموکراسی در این دولت شهر آماده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس هنگ کنگ چراغ سبز به جبهه حقوق بشر مدنی (CHRF) - برگزارکننده راهپیمایی های میلیونی در ماه ژوئن- برای برگزاری تظاهرات نشان داده است و این اولین باری است که از 18 اوت به این گروه اجازه اعتراض داده شده است.

فعالان از ویکتوریا پارک در منطقه خرید و فروش شلوغ کازوی بی (Causeway Bay) به جاده چاتر در نزدیکی قلب این مرکز مالی راهپیمایی می کنند؛ این مسیر دیگر اعتراضات مشابه است که اکثر آن ها مسالمت آمیز آغاز شده اما بعداً به خشونت کشیده می شد.

این اعتراضات در ماه ژوئن با ارائه لایحه استرداد آغاز شد که اکنون دیگر مطرح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان هنگ کنگی آخرین فرصت را به دولت کری لام می دهند

معترضان هنگ کنگی آخرین فرصت را به دولت کری لام می دهند