مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 07:062019-12-08اقتصادي

پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی


پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی در خراسان جنوبی است.

- پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی در خراسان جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خراسان جنوبی، مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: بیش از 8 هزار نفر بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش، درخواست خود را به واحد اجراییات اداره کل ارائه کردند.

مهدی نباتی افزود: چنانچه مؤدیان مالیاتی شامل اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی غیر دولتی نسب به پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود (اعم از اصل بدهی و جرایم غیر قابل بخشش) تا پایان آذر اقدام کنند، به عنوان مؤدی خوش حساب تلقی می شوند.

وی گفت: برای مؤدیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، 96 درصد و برای سایر مؤدیان 92 درصد، مشمول بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: به کلیه مؤدیان مالیاتی متقاضی برخورداری از این تسهیلات یادآور شود که تا پایان سال و در هر ماه میزان این بخشودگی کاهش می یابد و با توجه به رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور برای هدفمندی تسهیلات مالیاتی در سالهای آتی، این بخشودگی وجود نخواهد داشت.

مهدی نباتی افزود: مؤدیان مالیاتی متقاضی استفاده از این تسهیلات در اسرع وقت به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی

پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی