مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-08سياسي

نماینده خمینی شهر: فقط یک پنجم مردم یارانه معیشتی بنزین گرفته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 آذر) و در حین بررسی بخش دیگری از لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها گریزی به موضوع گرانی بنزین در کشور زدند و ارائه پیشنهادات افزایش عوارض نوسازی .

- نماینده خمینی شهر با اشاره به گران شدن نرخ بنزین در کشور گفت: مردم اذهان بدی در مجلس در سال آخر فعالیتش دارند و می گویند مجلس عامل تمامی گرانی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 آذر) و در حین بررسی بخش دیگری از لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها گریزی به موضوع گرانی بنزین در کشور زدند و ارائه پیشنهادات افزایش عوارض نوسازی انتقاداتی به این اقدام دولت داشتند.

محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: مردم ما بسیار نجیب هستند و بلافاصله بعد از پیام رهبر معظم انقلاب، صف اعتراضات خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

نباید افزایش نرخ بنزین تا میزان بروز اعتراضات باشد و مانند گفتار آن وزیر که به زودی استیضاح خواهد شد، افزایش نرخ آن تا سطح تحمل مردم ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم خمینی شهر گفت: نباید خاطره بدی در اذهان مردم در سال آخر فعالیت مجلس دهم باقی بگذاریم، این در حالی است که مردم مجلس را عامل گرانی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خمینی شهر: فقط یک پنجم مردم یارانه معیشتی بنزین گرفته اند

نماینده خمینی شهر: فقط یک پنجم مردم یارانه معیشتی بنزین گرفته اند