مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 08:082019-12-08سياسي

جشنی برای فرزندان زندانیان


مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان ملایر گفت: انجمن حمایت زندانیان ملایر به منظور رشد و ارتقای شخصیت فرزندان زندانیان برای نخستین بار در سطح کشور با مساعدت مالی خانواده خیّر عبدالکریم احمدی برای برگزاری جشنواره مهمانی لبخند نسبت به .

- ایسنا/همدان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان ملایر گفت: انجمن حمایت زندانیان ملایر به منظور رشد و ارتقای شخصیت فرزندان زندانیان برای نخستین بار در سطح کشور با مساعدت مالی خانواده خیّر "عبدالکریم احمدی" برای برگزاری "جشنواره مهمانی لبخند" نسبت به خرید کتاب قصه و 65 عدد کارت هدیه و 65 عدد اسباب بازی مناسب با سن و جنسیت فرزندان زندانیان ملایر اقدام کرد.

حسین عباس آبادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در مراسم جشنی که با حضور مسئولان استانی و شهرستان و جمع کثیری از خیرین با اجرای عروسک گردانی، تئاتر و موسیقی در سالن ارشاد برگزار شد، مرضیه اقبال پور، هماهنگ کننده انجمن های استان مطالبی تربیتی و آموزشی را برای خانواده زندانیان توضیح داد.

وی اظهار کرد: خانواده زندانیان برای رشد و نمو فرزندان، ملزم به استفاده از مهدکودک ها، مؤسسه های قرآنی و قرار گرفتن در اجتماع کودکان همسن خود هستند همچنین به مادران توصیه می کنیم با توجه به امکانات انجمن و کمک خیرین و ایجاد محیط سالم و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی برای فرزندان زندانیان

جشنی برای فرزندان زندانیان