مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-08سياسي

تاکید صدها حقوقدان بر وجود شواهد فراوان برای عزل ترامپ


صدها تن از متخصصان حقوقی به این نتیجه رسیده اند که شواهد فراوانی وجود دارد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ درگیر رفتارهای سزاوار استیضاح شده است.

- تاکید صدها حقوقدان بر وجود "شواهد فراوان" برای عزل ترامپ صدها تن از متخصصان حقوقی به این نتیجه رسیده اند که "شواهد فراوانی" وجود دارد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ درگیر رفتارهای سزاوار استیضاح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، بیش از 600 چهره آکادمیک از دانشکده های حقوقی از جمله ییل، راتجرز و هاروارد در نامه ای سرگشاده به کنگره گفتند که حذف این رییس جمهوری آمریکا امری مطابق قانون اساسی است.

آن ها نوشتند: شواهد قاطعی وجود دارد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با خیانت به سوگند ریاست جمهوری از طریق استفاده از اختیاراتش برای فشار بر یک دولت خارجی به منظور دریافت کمک به او در راستای تحریف انتخابات آمریکا، به نفع شخص خودش و منافع سیاسی خودش، به بهای مستقیم آن برای منافع امنیت ملی تعیین شده از سوی کنگره عمل کرده است.

این کارشناسان حقوقی تاکید دارند: رفتار وی دقیقاً نوعی تهدید برای دموکراسی ماست و برای همین بنیانگذاران کشورمان از ترس آن راه استیضاح را در قانون اساسی گنجانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید صدها حقوقدان بر وجود شواهد فراوان برای عزل ترامپ

تاکید صدها حقوقدان بر وجود شواهد فراوان برای عزل ترامپ