مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-08ورزشي

سرخابی ها بخواهند، بلیت فروشی واگذار می شود


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند، بلافاصله بلیت فروشی را به آن ها واگذار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی گفت: با درایت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و همراهی شورای تامین و مجموعه فوتبال کشور از سیستم سنتی داربست و گونی کشیدن در زمان برگزاری مسابقه، به وضع مدرن درها و بلیت فروشی الکترونیکی مسابقات فوتبال رسیده ایم و در کنار رعایت شان تماشاگران اکنون سلامت کاملی را هم در این روند شاهد هستیم.

وی افزود: وضع عجیبی را تحویل گرفتیم، همیشه چند هزار نفر بلیت به دست پشت در ورزشگاه بودند در حالیکه ظرفیت ورزشگاه کامل شده بود! امروز به مردم اطمینان می دهم واقعا یک بلیت مازاد بر سهمیه فروخته نمی شود و یک نفر هم بدون بلیت وارد ورزشگاه نمی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری گفت: در سیستم جدید تماشاگر به راحتی می تواند همه بلیت فصل مربوط به تیم مورد علاقه خود را یک جا خریداری کند.

به تعداد صندلی، تماشاگر وارد ورزشگاه می شود، بلیت فروشی کاملا استاندارد است و مقررات کاملا رعایت می شود.

کریمی درباره امنیت شبکه و سیستم بلیت فروشی مسابقات فوتبال افزود: از طراحی و ساخت درب های الکترونیکی تا نرم افزار و نگهداری و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخابی ها بخواهند، بلیت فروشی واگذار می شود

سرخابی ها بخواهند، بلیت فروشی واگذار می شود