مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:562019-12-08سياسي

سرنوشت 9 هزار تن گندم مفقودی مشخص نشد/ صدور رأی ظرف یک هفته آینده


سومین جلسه رسیدگی به گندم های مفقودی گلستان در حالی برگزار شد که سرنوشت 9 هزار تن گندم مفقودی مشخص نشد و سوالات در خصوص سهل انگاری شرکت غله گلستان در فساد هزار تن گندم بی پاسخ ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر یکشنبه سومین جلسه دادگاه رسیدگی به گندم های مفقودی گلستان به ریاست قاضی مزیدی و در غیاب دو متمهم از سه متهم پرونده برگزار شد.

ابتدا حجت الاسلام محمدرضا مزیدی با اشاره به ماده 33 و تبصره الحاقی آیین نامه اجرایی برگزاری دادگاه های اخلال گران نظام اقتصادی عکاسی و نشر مفاد دادگاه را بلامانع دانشت و در خصوص رعایت نظم دادگاه تذکر داد.

رییس دادگاه همچنین توضیح داد که با توجه به تقاضای متهمان برای ارائه مدارک و مستندات، مجدد قرار ارجاع امر به کارشناس انجام شد و نظریه مجدد کارشناسی در راستای نظر اولیه و نظریه تکمیلی بوده و این نظریه کارشناسی قبل ا برگزاری جلسه به طرفین ابلاغ شده است.

قاضی مزیدی از دادستان آق قلا خواست اگر نظر جدیدی در خصوص پرونده گندم های مفقودی دارند به دادگاه ارائه کنند که حسن نجفی گفت: همان کیفرخواست قبلی پابرجاست و نظر جدیدی نداریم.

قاضی مزیدی یکبار دیگر اتهام سه متهم پرونده در خصوص مفقود شدن 9 میلیون و 37 هزار و 993 کیلوگرم از گندم تحویلی را قرائت کرد و پس از آن وکیل متهمان در جایگاه قرار گرفت تا دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 9 هزار تن گندم مفقودی مشخص نشد/ صدور رأی ظرف یک هفته آینده

سرنوشت 9 هزار تن گندم مفقودی مشخص نشد/ صدور رأی ظرف یک هفته آینده