مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-08سياسي

150 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد مشاغل نوآورانه و دانش بنیان هستند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به راه اندازی «صندوق توسعه مشاغل نوین و دانش بنیان» در کمیته امداد گفت: بیش از 150 هزار نفر از مددجویان این نهاد شامل دانشجویان، - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به راه اندازی صندوق توسعه مشاغل نوین و دانش بنیان در کمیته امداد گفت: بیش از 150 هزار نفر از مددجویان این نهاد شامل دانشجویان، دانش آموزان و فارغ التحصیلان نخبه، مستعد فعالیت در حوزه دانش بنیان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی بختیاری در دیدار با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بر ضرورت توسعه همکاری میان دو نهاد با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه در میان مددجویان تاکید کرد و افزود: کمیته امداد در بخش دانش‎بنیان دو هدف را دنبال می کند که یکی توسعه اشتغال و دیگری گسترش استارت آپ های حوزه نیکوکاری و خیر و احسان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استارت آپ های حوزه خیر و احسان در کشور شکل گرفته و در حال توسعه است، ادامه داد: ساختار تشکیلاتی کمیته امداد را بر همین مبنا بازبینی کرده ایم و در اقدامی دیگر، توسعه زیست بوم را دنبال می کنیم.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه بیش از 150 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد مشاغل نوآورانه و دانش بنیان هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا صندوق شتاب دهنده نوید با هدف حمایت از مشاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد مشاغل نوآورانه و دانش بنیان هستند

150 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد مشاغل نوآورانه و دانش بنیان هستند