مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-08ورزشي

معافیت مالیاتی بودجه ساخت و تجهیز اماکن ورزشی


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان دارای ماهیت صنعتی و کارگری است، بخش عمده ورزش استان بر عهده ورزش کارگری است که کارنامه درخشانی نیز دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان دارای ماهیت صنعتی و کارگری است، بخش عمده ورزش استان بر عهده ورزش کارگری است که کارنامه درخشانی نیز دارد.

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش کارگری استان اصفهان پیش ازظهر امروز (یکشنبه) با حضور جواد رمضی – رییس فدراسیون ورزش کارگری و دبیر کل فدراسیون، محسن نیرومند- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، جواد شیرانی رییس هیئت ورزش کارگری و اعضا مجمع در اداره کل تعاون استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدسلطان حسینی در این مجمع، اظهار کرد: بخش عمده ورزش استان بر دوش ورزش کارگری است، چرا که جمعیت زیادی را با توجه به ماهیت صنعتی و کارگری استان اصفهان دربرمی گیرد.

وی افزود: با توجه به ارتباطات بسیار خوبی که با هیئت ورزش کارگری داریم می بینم که اعضا هیئت چه تلاش هایی را در جهت ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات برای کارگران و خانواده های آنان در بخش کارگری انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی بودجه ساخت و تجهیز اماکن ورزشی

معافیت مالیاتی بودجه ساخت و تجهیز اماکن ورزشی