مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-08سياسي

ثبت نام 39 داوطلب در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز


معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ثبت نام نهایی 39 داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، - ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ثبت نام نهایی 39 داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز خبر داد و گفت: 15 نفر از داوطلبان در رده سنی 45 تا 55 سال قرار دارند.

جلیل حسنی یکشنبه 17 آذر به خبرنگاران با بیان اینکه در دوره دهم مجلس شورای اسلامی 35 نفر در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز ثبت نام کرده بودند، گفت: از کل داوطلبان ثبت نام شده در این دوره، 37 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه 26 درصد از داوطلبان یعنی 11 نفر از ایثارگران هستند، اضافه کرد: داوطلبین ثبت نام شده، از شهرستان لارستان 26 نفر، گراش 8 نفر، خنج 2 نفر و اوز هم 3 نفر برای ورود به کارزار انتخابات مجلس یازدهم اعلام آمادگی کردند.

فرماندار ویژه لارستان درباره میزان تحصیلات داوطلبان هم گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان 1 نفر لیسانس، 32 نفر فوق لیسانس، 5 نفر دکترا و تحصیلات 1 نفر هم حوزوی است.

او گفت: از مجموع افرادی که ثبت نام آنان نهایی شد، 19 نفر سابقه داوطلبی دوره مجلس دهم و 3 نفر سابقه نمایندگی مجلس را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 39 داوطلب در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز

ثبت نام 39 داوطلب در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز