مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-08ورزشي

دوره های تربیت مربی و داوری برای بازی های بومی و محلی در استان ها برگزار می شود


رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی از برگزاری دوره های تربیت مربی و داوری برای بازی های بومی و محلی در استان ها خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی از برگزاری دوره های تربیت مربی و داوری برای بازی های بومی و محلی در استان ها خبر داد.

غلامرضا جعفری در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان ایلام اظهار کرد: به دنبال استفاده از مواهب و کارکردهای علمی برای تقویت بازی های بومی محلی هستیم و در تلاشیم شرایط را به سمت توسعه مهارت های حرکتی با اولویت مهارت زندگی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه جامعه مخاطب روستایی و عشایری از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است و امیدواریم بتوانیم ورزش های کلاسیک استان را در تحقق اهدافش یاری کنیم، ادامه داد:آموزش در این هیئت اهمیت بسیار بالایی دارد و به منظور افزایش سطح آموزش، فدراسیون با دریافت کمترین هزینه برای تشکیل دوره های تربیت مربی و داوری هیات ها را همراهی می کند.

رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی ادامه داد: اساس مبانی فرهنگی آموزش است و کیفیت آموزش بر رشد عوامل اقتصادی نیز موثر است.

جعفری در خصوص ایجاد خانه های ورزشی در روستاها گفت: ایجاد خانه های ورزش روستایی با هدف پر کردن خلاء ساختاری پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های تربیت مربی و داوری برای بازی های بومی و محلی در استان ها برگزار می شود

دوره های تربیت مربی و داوری برای بازی های بومی و محلی در استان ها برگزار می شود