مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:462019-12-08سياسي

پاسخ قاطع آیت الله سیستانی به حسنی مبارک درباره میهن پرستی شیعیان منطقه


آستان مقدس حسینی امروز سندی را منتشر کرد که مربوط به پاسخ قاطع آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعی در عراق به شبهه مطرح شده توسط رییس جمهور وقت مصر درباره نبود حس میهن پرستی نزد شیعیان در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری آستان مقدس حسینی در کربلای معلا روز یکشنبه سندی را منتشر کرد که مربوط به سال 2006 است و شامل پاسخ آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر دینی در عراق به یک حاکم سابق عربی در رابطه با وفاداری شیعیان است.

در متن پیام آمده است: جناب آقای محمدحسنی مبارک ، رییس جمهور محترم جمهوری عربی مصر ، درود  و رحمت خدا بر شما باد و پس از آن ، جمله ای را که شما به تلویزیون العربیه گفته اید با تعجب بسیار شنیده ایم که در آن بیان شده است که وفاداری بیشتر شیعیان عراق و منطقه به کشورهایشان نیست.

این به معنای به چالش کشیدن میهن پرستی ده ها میلیون نفر از مردم این منطقه و تضعیف مواضع شریف آنها در خدمت به میهنشان است.

آیت الله سیستانی با بیان اینکه دیدگاه مبارک، واقعیت های تاریخ اخیر و معاصر در اکثر این کشورها مانند عراق ، لبنان ، کویت و بحرین را نادیده می گیرد، گفت: زیرا چگونه جهاد میلیون ها عراقی را در انقلاب 1920 عراق(معروف به ثوره العشرین)، مقابله آنها با اشغالگری انگلیس و دفاع از میهنشان در هر زمان که مورد حمله ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع آیت الله سیستانی به حسنی مبارک درباره میهن پرستی شیعیان منطقه

پاسخ قاطع آیت الله سیستانی به حسنی مبارک درباره میهن پرستی شیعیان منطقه