مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-08ورزشي

پنجمین تساوی برای اترک / روز تساوی ها در گروه نخست


تیم اترک خراسان شمالی در روزی که بیشتر رقبایش به تساوی رسیده بودند، در زمین خود نتوانست برابر امید گناوه سه امتیاز را کسب کند و به تساوی بدون گل رضایت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد تیم اترک خراسان شمالی در قالب رقابت های دسته دوم لیگ فوتبال کشور در برابر تیم امید گناوه به تساوی بدون گل رسید.

در این دیدار پربرخورد اما کسل کننده تیم اترک که در زمین خود و در ورزشگاه تختی بجنورد به میزبانی از تیم گناوه می پرداخت، نتوانست بازی چشم نوازی را به نمایش بگذارد و برابر تیم یازدهم جدولی امتیاز کامل بازی را کسب کند.

اترک در این دیدار چند موقعیت راه در نیمه اول بر روی دروازه حریف ایجاد کرد اما در انتها بدون باز کردن دروازه حریف و با کسب یک امتیاز 14 امتیازی شد.

در دیگر دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور این نتایج به دست آمد؛ مس نوین کرمان 1 - میلاد مهر تهران 1، شهرداری فومن 2 - آوالان کامیاران 2، کاسپین قزوین 3 - اروند خرمشهر 2، شهرداری همدان 1 - شهرداری آستارا 1، فولاد نوین اهواز 2 - شهید قندی یزد 2، استقلال ملاثانی 0 - خیبر خرم آباد 0 با این نتایج تیم اترک خراسان شمالی با کسب این تک امتیاز در همان جایگاه هشتم جدول باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین تساوی برای اترک / روز تساوی ها در گروه نخست

پنجمین تساوی برای اترک / روز تساوی ها در گروه نخست