مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-08ورزشي

اصفهان، پایتخت ورزش کارگری کشور


رییس فدراسیون ورزش کارگری در مجمع سالانه هیات های ورزش کارگری اصفهان گفت: استان اصفهان بیشترین ملی پوش ورزش کارگری کشور را دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ جواد رمضی در مجمع سالیانه این هیات در اصفهان گفت: در حال حاضر بیشترین ملی پوشان ورزش کارگری از این استان هستند و سال گذشته نیز در رقابت های جهانی بیش از 20 درصد نشان ها را کسب کردند .

وی با بیان اینکه همه سال استان اصفهان میزبان رقابت های مختلف کشوری بوده افزود: سال گذشته و براساس ارزیابی کارشناسان فدراسیون هیات ورزش کارگری، استان اصفهان رتبه نخست این حوزه را در کشور کسب کرد.

رمضی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران کشوری این حوزه هم اکنون در 30 رشته ورزشی فعالیت دارند افزود: ورزشکاران کارگری کشور در سال های اخیر توانسته اند در حوزه قهرمانی ملی و بین المللی به نتایج درخشانی دست یابند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری وجود زیرساخت های مناسب و استعداد بالای ورزشکاران را از نقاط قوت و بارز این حوزه ورزشی دانست و گفت: متاسفانه کمبود منابع مالی و محدودیت در اعزام های برون مرزی از نقاط ضعف ورزش کارگری است که امیدواریم مسئولان در آینده این مشکل را برطرف کنند تا ظرفیت های این حوزه بیشتر از گذشته نمایان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، پایتخت ورزش کارگری کشور

اصفهان، پایتخت ورزش کارگری کشور