مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:062019-12-08سياسي

افزایش 6 برابری بانوان کاشانی ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس


دبیر ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از افزایش شش برابری ثبت نام کاندیداهای زن نسبت به دوره قبلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی هنرمندی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بین 73 نفر ثبت نام کننده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل 65 نفر آنها در فرمانداری کاشان و بقیه در وزارت کشور ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: تعداد ثبت نام کنندگان زن در این دوره نسبت به دوره قبلی شش برابر شده است.

وی با اشاره به تعیین صلاحیت کاندیدا ثبت نام شده، ابراز داشت: هیات های اجرایی تشکیل شده بر مبنای استعلام های چهارگانه از ثبت احوال، دادگستری، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات در یک مهلت قانونی ده روزه وظیفه بررسی صلاحیت نامزدهای ثبت نام شده را دارند.

دبیر ستاد برگزاری انتخابات کاشان با بیان اینکه مقدمات انتخابات مانند ثبت نام کاملا الکترونیک بوده است، تصریح کرد: استعلام افراد رای دهنده بر اساس کد ملی در هنگام اخذ رای نیز به صورت کاملا آنلاین انجام می شود.

برگزاری دوره قبل انتخابات کاملا موفقیت آمیز بوده است وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوره قبل اذعان داشت: فاکتور ارزیابی برای پایش انتخابات دوره قبل استعلام شعب بوده که نشان می دهد برگزاری دوره قبل انتخابات کاملا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 برابری بانوان کاشانی ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس

افزایش 6 برابری بانوان کاشانی ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس