مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 04:302019-12-09دانش

پویایی و شوق و ذوقی میان دانشجویان دیده نمی شود


استاد تمام زبان انگلیسی دانشگاه آزاد تبریز گفت: سالها قبل دانشجویانی حضور داشتند که هدفمند درس می خواندند و ذوق و شوق خاصی برای ادامه تحصیل و استخدام داشتند اما در حال حاضر این پویایی و شوق و ذوق دیده نمی شود و علت این است که جامعه خود مبتلا به دردهایی .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاد تمام زبان انگلیسی دانشگاه آزاد تبریز گفت: سالها قبل دانشجویانی حضور داشتند که هدفمند درس می خواندند و ذوق و شوق خاصی برای ادامه تحصیل و استخدام داشتند اما در حال حاضر این پویایی و شوق و ذوق دیده نمی شود و علت این است که جامعه خود مبتلا به دردهایی بوده و مسائلی دارد که روی همه ارکان تاثیر می گذارد.

بهروز عزب دفتری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آموزش و ترجمه زبان انگلیسی در کشور، اظهار کرد: با توجه به سوابق تدریسی که دارم معتقدم آموزش دارای سه بعد دانش زبانی، هنر انتقال و دانش و اخلاق است.

وی با ابراز تاسف از اینکه آموزش زبان در این سه ضلع مثلث دارای افت ارزش های اخلاقی است، افزود: در گذشته معلم را با توجه به خصایلی که داشت انتخاب می کردند زیرا هرکسی نمی تواند به عنوان معلم موفق عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه معلم و استاد باید با توجه به خصوصیات و معیارهای اخلاقی و باورهایی که دارد برای تدریس این حرفه انتخاب شود، تصریح کرد: در این بخش، بهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی و شوق و ذوقی میان دانشجویان دیده نمی شود

پویایی و شوق و ذوقی میان دانشجویان دیده نمی شود