مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 05:302019-12-09فرهنگي

نعمت اللهی از «مولانا» می خواند/ بلیت 220 هزار تومانی برای «ملت عشق»


روزبه نعمت اللهی خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ روزهای پایانی آذرماه سال جاری بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش «ملت عشق» را در برج میلاد روی صحنه می برد.

- روزبه نعمت اللهی خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ روزهای پایانی آذرماه سال جاری بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش ملت عشق را در برج میلاد روی صحنه می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ روزهای پایانی آذر ماه سال جاری بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده کنسرت-نمایش ملت عشق را در برج میلاد روی صحنه می برد.

این برنامه به کارگردانی محمد حاتمی از بازیگران و کارگردانان با سابقه تئاتر، تلویزیون و سینما میزبان علاقه مندان خواهد بود.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در این اثر موسیقایی-نمایشی که طبق گفته دست اندرکارانش با شکل و شمایلی متفاوت روی صحنه خواهد رفت علاوه بر حضور روزبه نعمت اللهی به عنوان خواننده و بازیگر کامران تفتی، نسیم ادبی و نیکی مظفری نیز به عنوان بازیگران کنسرت نمایش ملت عشق حضور دارند.

این کنسرت روایتی جدید از دیدار شمس و مولاناست که قرار است برخی از عواید برنامه صرف حمایت از برنامه کشوری یونیسف برای کودکان آسیب پذیر ایران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت اللهی از «مولانا» می خواند/ بلیت 220 هزار تومانی برای «ملت عشق»

نعمت اللهی از «مولانا» می خواند/ بلیت 220 هزار تومانی برای «ملت عشق»