مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-09اقتصادي

مطالعات پژوهشی رونق تولید در کشور را سرعت می دهد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان بابیان اینکه یافته های پژوهشی توان مدیریتی کشور را افزایش می دهد، گفت: مطالعات پژوهشی به رونق تولید کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمدرضا میرصفدری صبح دوشنبه در مراسم هفته پژوهش با اشاره به تحریم های تحمیلی بر ایران و تبریک هفته پژوهش به پژوهشگران عرصه های مختلف علمی در ایران، گفت: وجود تحریم ها را باید یک فرصت بدانیم.

وی در ادامه بابیان اینکه وجود تحریم ها موجب شده تا تلاش ها و کوشش های بیشماری در عرصه های مختلف انجام شود، افزود: یکی از موضوعاتی که تلاش در آن چشم گیر بوده، یافتن راهی برای تفکیک اقتصاد کشور از اقتصاد نفتی است و تلاش هایی صورت گرفته تا به بودجه ای بیندیشیم که منبع و منشاء آن درآمد حاصل از فروش نفت نباشد.

میرصفدری در ادامه به ضرورت تفکیک اقتصاد کشور از درآمدهای نفت پرداخت و گفت: در روزگاری که ایران مورد هجمه تحریم های ناعادلانه و یک طرفه ای قرار گرفته باید بر توانمندی های علمی، شکوفایی تولیدات شرکت های داخلی و همچنین فناوری های بومی اتکا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در حوزه پژوهش و تحقیقات، تاکید کرد: هنگامی که از اقتصاد پژوهشی سخن به میان می آید دانشگاهیان و پژوهشگران کشور باید آستین بالا زده و در سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات پژوهشی رونق تولید در کشور را سرعت می دهد

مطالعات پژوهشی رونق تولید در کشور را سرعت می دهد