مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-09دانش

مطالبه گری دانشجویان علیه فساد از پشتوانه های دستگاه قضایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری اردبیل در اجتماع دانشجویان بسیجی مطالبه گر که عصر دیروز در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، - رییس کل دادگستری اردبیل گفت: جامعه امروز ما تشنه عدالتخواهی است و مطالبه گری دانشجویان علیه فساد یکی از پشتوانه های دستگاه قضایی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری اردبیل در اجتماع دانشجویان بسیجی مطالبه گر که عصر دیروز در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، به آغاز مطالبه گری دانشجویان از 16 آذر اشاره کرد و گفت: دانشجویان در آن زمان در مقابله با استبداد مطالبه گری کردند و دانشجویان امروز باید راه مبارزه با استبداد، اشرافی گری و تجمل گرایی را ادامه دهند.

عتباتی با بیان اینکه مطالبه گری دانشجویان علیه فساد یکی از پشتوانه های دستگاه قضا است، افزود: جامعه امروز ما تشنه عدالتخواهی است و باید به مردم اطمینان داد که در مبارزه به گسترش عدالت تمام قد ایستاده ایم.

رییس کل دادگستری اردبیل با اشاره به اینکه علاوه بر دستگاه قضایی، ارگان های نظارتی نیز باید در مبارزه با فساد و جرائم تلاش کنند، افزود: با این حال دستگاه قضایی کشور منتظر سایر نهاد ها نمی ماند و بدون مماشات با مفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری دانشجویان علیه فساد از پشتوانه های دستگاه قضایی است

مطالبه گری دانشجویان علیه فساد از پشتوانه های دستگاه قضایی است