مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-09فرهنگي

روایت «راویان سنتور» در سنندج


مسئول واحد موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: جمعی ازهنرمندان فعال سنتورنوازی 24 آذرماه جاری در سومین روایت خود ردیف های مختلف سنتور را در سنندج به اجراء می گذارند.

- کژوان ضیاءالدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: جمعی ازهنرمندان فعال سنتور نوازی یکشنبه 24 آذرماه 98 در سومین روایت خود ردیف های مختلف سنتور را در پردیس سینمایی بهمن سنندج به اجراء می گذارند.

وی گفت : با همکاری حوزه هنری کردستان و انجمن علمی دانشگاه کردستان با هدف توجه به موسیقی ایرانی با دعوت از گروه راویان سنتور ردیف های مختلف سنتور نوازی را به صوت تکنوازی برای مخاطبین و علاقه مندان موسیقی ایرانی به اجراء در می آورند.

وی افزود: گروه تکنوازان راویان سنتور از همگرایی 8 نوازنده سنتور و با هدف فعالیت همسو در زمینه تکنوازی در پاییز 96 تاسیس شده است و در سال 97 در سالن عمارت روبرو اولین کنسرت و در تیرماه98 در فرهنگستان هنر دومین کنسرت خود را  به روی صحنه برده است.

ضیاءالدینی عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان افزود: در بخش اجرای صحنه ای که در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزاری می شود توسط هنرمندان مرجان راغب ، احمد رضا خواه ، حمید رضا برزویی و بنده هر کدام در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه ردیف های مختلف سنتور نوازی به اجراء گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «راویان سنتور» در سنندج

روایت «راویان سنتور» در سنندج