مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:172019-12-09اقتصادي

توزیع 140 هزار تن کود شیمیایی در استان گیلان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان از عدم کمبود کود شیمیایی در گیلان خبر داد و گفت: امسال در بین باغداران، کشاورزان، چای کاران 140 هزار تن کود شیمیایی توزیع می شود که این امر نشان دهنده عدم کمبود کود شیمیایی در استان گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان دارای محصولات کشاورزی باارزشی برای مردم است، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل خاک حاصلخیز دارای محصولات کشاورزی باارزشی است که اگر به آن توجه شود بسیار برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد جوانان حائز اهمیت است .

وی با اشاره به توزیع کودهای شیمیایی در استان گیلان گفت: با تلاش مسؤولان مربوط کودهای شیمیایی توسط 150 کارگزاری رسمی توزیع می شود و کشاورزان می توانند با مراجعه به این مراکز کودهای شیمیایی خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه قیمت های کودهای شیمیایی تغییر نکرده است، تصریح کرد: خوشبختانه قیمت کودها به مانند سال گذشته بوده و هر کیسه 50 کیلوگرمی کود ازته اوره 54 هزار و 562 تومان، فسفات تریپل 66 هزار تومان، سولفات پتاسیم 90 هزار تومان به فروش می رسد.

محمدی از عدم کمبود کود شیمیایی در گیلان خبر داد و افزود: امسال در بین باغداران، کشاورزان، چای کاران 140 هزار تن کود شیمیایی توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 140 هزار تن کود شیمیایی در استان گیلان

توزیع 140 هزار تن کود شیمیایی در استان گیلان