مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:452019-12-09ورزشي

عدم تناسب باشگاه های ورزشی بیلیارد اردبیل با تعداد بیمه شدگان


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با وجود فعالیت چشمگیر باشگاه های بولینگ و بیلیارد در استان اردبیل، بیمه شدگان این رشته در استان بسیار محدود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا برادران پیش از ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد استان اردبیل عنوان کرد: با وجود تعدد فعالیت باشگاه های بولینگ و بیلیارد در استان اردبیل، متأسفانه ورزشکاران سازمان یافته این رشته در استان بسیار محدود است.

به گفته وی با وجود فعالیت 47 باشگاه در رشته های بولینگ و بیلیارد در نقاط مختلف استان اردبیل، تنها 44 ورزشکار دارای بیمه ورزشی هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: رییس این هیئت ورزشی و اعضای مجمع باید برای ارتقای کمی و کیفی رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس در استان تلاش مضاعفی را از خود به نمایش گذاشته و به ساماندهی ورزشکاران نیز اهمیت ویژه ای قائل شوند.

برادران ادامه داد: توسعه بولینگ و بیلیارد در تمامی شهرهای استان از دیگر اولویت های موجود بوده و نباید تلاش های انجام یافته محدود به مرکز استان شود.

وی یادآور شد: اردبیل همواره به عنوان یکی از استان های مستعد و قهرمان پرور کشور شناخته شده و مطمئنا با بها دادن بیشتر به رشته بیلیارد و بولینگ می توان در این رشته های ورزشی نیز استعدادهای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تناسب باشگاه های ورزشی بیلیارد اردبیل با تعداد بیمه شدگان

عدم تناسب باشگاه های ورزشی بیلیارد اردبیل با تعداد بیمه شدگان