مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-09دانش

مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، - معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مرکز نوآوری انرژی این دانشگاه در فضایی بالغ بر 800 مترمربع راه اندازی خواهد شد که بستری برای توسعه ایده ها و فناوری های مورد نیاز صنعت و جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در جلسه انعقاد قرار داد میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت توسعه پترو ایران پدکو گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 6 سال گذشته استراتژی حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را تدوین کرده است.

وی افزود: حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم به این معنی است که تحقیقات دانشگاه منجر به خروجی مورد نیاز برای صنعت و جامعه شود وضریب تاثیر دانشگاه ابتدا در سطح ملی و سپس در سطح بین المللی افزایش یابد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکیدکرد: براساس این رویکرد در دو محور افزایش سطح پروژه های صنعتی و ایجاد مراکز نوآوری به منظور حمایت از تجاری سازی ایده ها و خلاقیت های دانشگاهیان برنامه ریزی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود

مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود